انتقادی منطقی از گیتاریست ها

من از اکثر گیتاریستها مخصوصا گیتاریست های شهرخودمون (تربت جام) خیلی گله دارم!
به این دلیل که اکثرشون به جز 3 یا 4 نفر فکر کردن که گیتار فقط واسه ریتم زدن و خوندن ساخته شده در صورتی که اصلا گیتار بخاطر سبک های چون فلامنکو جز کلاسیک و... ساخته شده تازه در سبک پاپ هم که امروزه خیلی ازش استفاده میکنن به این شکل نیست که فقط ریتم بزنن وبا ترکیب تکنیکهای مختلف فلامنکو و کلاسیک وحتی جز به کارشون زیبایی خاصی میبخشن مثلا زدن آرپژ های مختلف و همچنین تکنیک ترمولو که یکی از قشنگ ترین تکنیک های گیتار هست و...
ولی متاسفانه این ساز خیلی بد در میان جوانان جا افتاده ونظر اکثر مردم بخصوص هنرمندان پیشکسوت شهرستان نسبت به این ساز کاملا منفی شده .
خوب برای حل این مشکل باید همه ما دست بکار بشیم وبه چهارتا ریتم وآکورد بسنده نکنیم و بریم دنبال سبکهای مختلفی چون کلاسیک و فلامنکو و تازه بعد از اینکه در این سبکها مهارت پیدا کردیم میتونیم به سبک پاپ بپردازیم منتها با مهارت دانشی بسیار بالاتر از قبل.
امیوارم روزی رو ببینم که در شهرستان تربت جام حداقل 10 نفر گیتاریست حرفه ای که کلاسیک وبویژه فلامنکو کار کرده باشند.
در ضمن اگر استاد خوب در زمینه گیتار کلاسیک یا فلامنکو میخاین در قسمت نظرات بنویسید تا بهتون معرفی کنم البته برای همشهریام.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام
می خواستم ازتون خواهش کنم یک استاد خوب فعلا برای آموزش گیتار به من معرفی کنید
چون هنوز به سبک آن فکر نکرده ام

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد