نت قطعه خوابهای طلایی

سلام !
اینبار برای دوستان گیتاریست قطعه بسیار زیبای خوابهای طلایی از استاد معروفی رو گذاشتم برین حالشو ببرین نظرم نمیخاد بدین!!!
دانلود نت خوابهای طلایی همراه با اجرا
نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جون جون دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ق.ظ http://zemestan66.blogsky.com

سلام دوست عزیز من یه سوالی از شما داشتم که خب خیلیا ها جواب منو ندادن و خب...
میخوساتیم بدونم آیا سلفژ رو میشه بدون معلم یاد گرفت؟
آیا شما ایبوکی دارین که در این زمینه بهم کمک کنه؟
ممنونم از شما

اولا ازت ممنونم که به وبلاگ من سر زدی و دوما میخام یه چیز مهمی رو بهت بگم :
برخلاف اینکه همه میگن باید استاد داشته باشی من میگم هر کس تلاش کنه میتونه نت خونی و سلفژ رو یاد بگیره اما متاسفانه من ای بوک در این زمینه ندارم ولی کتابهای زیادی تو بازار هست که میتونی از طریق اونا یاد بگیری من کتاب آموزش گیتار کلاسیک امیر جاویدان رو بهت توصیه میکنم چون خودم از روی همین کتاب و بدون استار گیتار کلاسیک رو کار کردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد