آشنایی با سبک کلاسیک

سلام دوستان جیگر من حالتون خووووووووب بیید!!!
امروز میخوام یه خواهشی از مخاطبین عزیز این وبلاگ در وکنم و اون این بید که:
هنر مند و هنر دوست عزیز بخاطر حفظ حرمت هنر خودتون هم که شده وقتی چیزی را نمیدانید در مورد آن چیز به اشتباه حرف نزنید البته منظور من آن دسته از افرادی هستن که نه تنها در مورد هنر بلکه در مورد هر چیزی خود را استاد میدانن ولی متاسفانه هیچ نیستند.
بله البته باز مخاطبان اصلی من کسانی هستند که در زمینه موسیقی فعالیت میکنند.
من کسانی رو میشناسم که حدود 10 ساله که در زمینه موسیقی فعالیت دارند ولی متاسفانه هنوز واژه کلاسیک را درست متوجه نشدند
بله اینان گمتن میکنند که هر سازی که دارای نت باشد این ساز کلاسیک است وحتی نمیدانند که در اصل کلاسیک اسم مکتبی است که در آن همه چیز سخت قانونی و جدیست.
همچنین فکر میکنند که هر کس حدود سه یا چهار سابل ساز بزند (بماند که چه سازی بزند) سبک کاری او کلاسیک است!!!!!
همین دو روز پیش با یک بنده خدایی (که اسمش را نبرم بهتر است) و چند ساله که پرکاشن میزنه در ضمن ازنت موسیقی هم هیچ چیز نمیدونه به من گفت که من کلاسیک میزنم اما نمیدونه که در سبک موسیقی کلاسیک اصلا سازی با این نام نیست ولی متاسفانه هرچی من و اطرافیانم به او میگفتیم قانع نشد بله این است هنر موسیقی ما!!!!!!!!!!!!
و به این خاطر از همه شما دوستان عزیز چه قشر هنر مند و چه قشر هنر دوست حواهش میکنم لا اقل برای یکبار هم که شده در مورد سبک کلاسیک در اینترنت سرچ کنید تا مثل این دوست من نشید.
با تشکر.
نظرات 1 + ارسال نظر
من خودم و مسعود جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

کراک Guitar pro ۵ را نداری ؟

سلام
ببین این لینکی که من بهت دادم نسخه دموی برنامه هست ولی من خودم نسخه فول + کراکش رو دارم اگه خواستی بگو برات یه جا لود کنم
به شرطی که به کسی ندی در ضمن اگه گیتار میزنی خوشحال میشم از طریق آی دیم باهات بیشتر آشنا بشم جییگر:
id: morteza_rahimy75

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد